Korištenje
Za prihvat plaćanja platnim karticama otvorite PBZ Card SoftPOS aplikaciju i prijavite se.
Prodaja
Unesite željeni iznos i pritisnite tipku “Potvrdite iznos”. Aplikacija pokreće registraciju terminala, a kupac prislanja platnu karticu ili mobilni uređaj/sat na Vaš uređaj. Ako je potrebno, kupac unosi PIN svoje kartice i plaćanje je završeno.
Polja za unos PIN-a nasumično mijenjaju poziciju iz sigurnosnih razloga. Važno: kupac treba prisloniti platnu karticu ili mobitel na mjesto gdje je smještena NFC antena. U pravilu je to sredina pozadine Vašeg mobitela. Ako je Vaš mobitel u zaštitnoj maskici, moguće je da signal nije dovoljno jak i kartica ne može biti očitana. Izvadite mobitel iz maskice.
Karticu je potrebno prisloniti na mobitel u trajanju od nekoliko sekundi, a nakon uspješne transakcije oglasit će se zvučni signal.
Ispis slipa
za trgovca
Potvrda o provedenoj transakciji (slip) u slučaju uspješnog ili odbijenog plaćanja automatski se šalje na e-mail adresu koju ste naveli prilikom ugovaranja.
Ispis slipa
za kupca
Potvrda o provedenom plaćanju kupcu može biti poslana direktno iz aplikacije koristeći e-mail, SMS, skeniranje QR koda ili putem WhatsApp ili Viber aplikacija.
Ponovno slanje potvrde
o provedenom plaćanju
Potvrdu o plaćanju kupcu možete poslati ponovno u bilo kojem trenutku za transakcije u zadnjih 90 dana odabirom plaćanja u odjeljku „Transakcije“ i klikom na gumb “POTVRDA O PLAĆANJU“.
Storno transakcije
Plaćanje se može otkazati klikom na “Storno transakcije” u izborniku aplikacije. Možete stornirati samo zadnje odobreno plaćanje izvršeno tekućeg kalendarskog dana. Transakciju izvršenu prethodni dan nije moguće poništiti.
Često
postavljana pitanja