Korištenje

Za prihvat plaćanja platnim karticama otvorite PBZ Card SoftPOS aplikaciju i prijavite se.

Prodaja

Unesite željeni iznos i pritisnite tipku “Potvrdite iznos”. Aplikacija pokreće registraciju terminala, a kupac prislanja platnu karticu ili mobilni uređaj/sat na Vaš uređaj. Ako je potrebno, kupac unosi PIN svoje kartice i plaćanje je završeno.
Polja za unos PIN-a nasumično mijenjaju poziciju iz sigurnosnih razloga. Važno: kupac treba prisloniti platnu karticu ili mobitel na mjesto gdje je smještena NFC antena. U pravilu je to sredina pozadine Vašeg mobitela. Ako je Vaš mobitel u zaštitnoj maskici, moguće je da signal nije dovoljno jak i kartica ne može biti očitana. Izvadite mobitel iz maskice.
Karticu je potrebno prisloniti na mobitel u trajanju od nekoliko sekundi, a nakon uspješne transakcije oglasit će se zvučni signal.

Ispis slipa
za trgovca

Potvrda o provedenoj transakciji (slip) u slučaju uspješnog ili odbijenog plaćanja automatski se šalje na e-mail adresu koju ste naveli prilikom ugovaranja.

Ispis slipa
za kupca

Potvrda o provedenom plaćanju kupcu može biti poslana direktno iz aplikacije koristeći e-mail, SMS, skeniranje QR koda ili putem WhatsApp ili Viber aplikacija.

Ponovno slanje potvrde
o provedenom plaćanju

Potvrdu o plaćanju kupcu možete poslati ponovno u bilo kojem trenutku za transakcije u zadnjih 90 dana odabirom plaćanja u odjeljku „Transakcije“ i klikom na gumb “POTVRDA O PLAĆANJU“.

Storno transakcije

Plaćanje se može otkazati klikom na “Storno transakcije” u izborniku aplikacije. Možete stornirati samo zadnje odobreno plaćanje izvršeno tekućeg kalendarskog dana. Transakciju izvršenu prethodni dan nije moguće poništiti.

Često
postavljana pitanja

Ako ste zaboravili lozinku, odaberite “Zaboravili ste lozinku?” na početnom zaslonu aplikacije, unesite korisničko ime i e-mail adresu i odaberite “Resetiranje lozinke”. Nova lozinka će biti poslana na Vašu e-mail adresu. Ako niste u mogućnosti naći lozinku u svome sandučiću, molimo provjerite i sandučić za spam/junk poruke.

Sa stražnje strane, oko sredine mobitela (ne ruba). Postavite karticu/mobitel/sat što je bliže moguće mobitelu i držite je tamo dok se plaćanje ne provede. Ako mobitel ne može prihvatiti karticu (uređaj), mobitel izvadite iz zaštitne maskice.

Karticu/mobitel/sat držite prislonjen dok se na ekranu ne pojavi poruka da je kartica uspješno učitana.

Ovisno o postavkama POS aplikacije i kartice aplikacija će tražiti unos PIN-a.

Sve transakcije provedene u posljednja tri mjeseca dostupne su Vam u aplikaciji, u meniju Transakcije.

Storno transakcije moguće je provesti u meniju Storno transakcije odabirom posljednje transakcije i pritiskom na Storno.

Za povrat transakcije molimo kontaktirajte Podršku prodajnim mjestima na broj telefona 01/6124-277.

Ako ste zaboravili lozinku koja Vam je dostavljena, molimo pošaljite službeni zahtjev za mijenjanje lozinke na e-mail adresu info.prodajnamjesta@nexigroup.com. U zahtjevu napišite broj svog prodajnog mjesta i TID Terminala. Ovi podaci vidljivi su u odjeljku „Moj račun“.

Sve transakcije provedene u posljednja tri mjeseca dostupne su Vam u aplikaciji, u meniju Transakcije.

Potvrde o plaćanju šaljemo na vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom ugovaranja. Adresa je prikazana u odjeljku „Moj račun“ – e-mail notifikacija.

Call centrum - žena
Kontaktirajte nas

Ispunite obrazac, javit ćemo Vam se povratno.