Upute i FAQ

Upute za korištenje SoftPOS aplikacije

Preuzimanje

Ugovor o korištenju licence s krajnjim korisnikom aplikacije

Preuzimanje

Često postavljana pitanja

Općenita pitanja

Prvi korak je sklapanje Ugovora o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica . Nakon toga bit će Vam poslane upute za instalaciju i registraciju. Molimo da se za sklapanje Ugovora o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica obratite na e-mail prodaja@pbzcard.hr. Ako već imate sklopljen Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica, javite nam se kako bi dobili pristupne podatke za aktivaciju aplikacije na prodaja@pbzcard.hr.

Huawei uređaji ne zadovoljavaju tehničke standarde potrebne za instalaciju PBZ Card SoftPOS aplikacije.

Informacije vezane uz verziju operacijskog sustava i opremljenost NFC antenom mogu se naći pod Postavkama (engl. Settings) mobitela. Točna lokacija ovih informacija ovisi o vrsti uređaja.

Aplikacija prihvaća sve platne kartice VISA, Mastercard i Maestro, kako standardne tako i tokenizirane verzije na mobilnim uređajima ili satovima (Apple Pay, Google Pay).

Aplikacija zadovoljava sve sigurnosne standarde globalnih platnih sustava.

Dozvole su neophodne iz sigurnosnih razloga te su uvjet postavljen od strane globalnih platnih sustava kako bi zaštitile Vas i korisnike platnih kartica.

Aplikacija nije povezana s brojem mobitela. Možete je koristiti na bilo kojem uređaju koji ispunjava tehničke uvjete.

Za deaktivaciju aplikacije i/ili raskid ugovora molimo kontaktirajte na broj telefona 01/6124-277 ili e-mail adresu prodaja@pbzcard.hr.

Potrebno je instalirati aplikaciju na novi uređaj te se prijaviti postojećim pristupnim podacima. Na starom uređaju preporučamo deinstalirati aplikaciju.

Potrebno je instalirati aplikaciju na novi uređaj te se prijaviti postojećim pristupnim podacima.

Molimo kontaktirajte PBZ Card na broj telefona 01/6124-499 ili e-mail adresu prodaja@pbzcard.hr.

Pitanja o aktivaciji aplikacije

Molimo provjerite jeste li ažurirali operativni sustav. Ako je sustav spreman za ažuriranje, molimo pokrenite ažuriranje.
Također, molimo provjerite jesu li obje aplikacije ažurirane. Možete ih pronaći na listi aplikacija pod nazivom PBZ Card SoftPOS i PBZ Card POS.
Pobrinite se da imate ugašen takozvani razvojni način rada (developer mode) kojeg možete pronaći pod Postavke > Sustav > Razvojne postavke. Ako ste sve gore navedeno provjerili, izbrišite podatke za aplikacije i pokušajte ponovno. Izbrišite obje aplikacije s mobitela i ponovno ih preuzmite i instalirajte.

Nakon potpisa ugovora bit će Vam dostavljeni aktivacijski parametri. Putem e-maila zaprimit ćete obavijest o aktivaciji SoftPOS aplikacije. U sadržaju maila pronaći ćete linkove za preuzimanje aplikacije te dodijeljenu jednokratnu lozinku. Vaše korisničko ime koje ujedno predstavlja i broj terminala bit će dostavljeno putem SMS poruke na broj telefona koji ste naveli kao kontakt prilikom ugovaranja. Po primitku aktivacijskih parametara možete započeti postupak preuzimanja aplikacije iz Google Play trgovine.

Molimo provjerite svoj e-mail sandučić i Spam/Junk pretince te imate li poruku pristiglu s pbzcard@pbzcardsoftpos.hr adrese. Ako je niste zaprimili, molimo javite se na broj telefona 01/6124-277 ili e-mail adresu info.prodajnamjesta@nexigroup.com.

U ovom slučaju Vaš mobilni uređaj ne ispunjava tehničke preduvjete potrebne za instalaciju aplikacije. Morate imati Android verziju 10.0 ili viši operativni sustav.

Unesite korisničko ime koje Vam je dostavljeno putem SMS poruke. Unesite jednokratnu lozinku koja Vam je dostavljena putem e-maila. Slijedite upute na ekranu.

Putem e-maila zaprimit ćete obavijest o aktivaciji SoftPOS aplikacije. U sadržaju maila pronaći ćete linkove za preuzimanje aplikacije te dodijeljenu jednokratnu lozinku. Vaše korisničko ime, koje ujedno predstavlja i broj terminala, bit će Vam dostavljeno putem SMS poruke na broj telefona koji ste naveli kao kontakt prilikom ugovaranja.

Pitanja o korištenju aplikacije

Na početnom ekranu aplikacije pritisnite “Zaboravili ste lozinku?”. Unesite korisničko ime i e-mail adresu u za to predviđena polja i pritisnite “Resetiranje lozinke”. Na navedenu adresu stići će e-mail s linkom za resetiranje lozinke. Nakon što pritisnete link, dobit ćete još jedan e-mail s jednokratnom lozinkom za aplikaciju. Jednokratna lozinka aktivna je sljedećih 24 h.

Sa stražnje strane, oko sredine mobitela (ne ruba). Postavite karticu/mobitel/sat što je bliže moguće mobitelu i držite je tamo dok se plaćanje ne provede. Ako mobitel ne može prihvatiti karticu (uređaj), mobitel izvadite iz zaštitne maskice.

Karticu/mobitel/sat držite prislonjenim dok se na ekranu ne pojavi poruka da je kartica uspješno učitana.

Ovisno o postavkama POS aplikacije i kartice aplikacija će tražiti unos PIN-a.

Sve transakcije provedene u posljednja tri mjeseca dostupne su Vam u aplikaciji, u meniju Transakcije.

Transakciju je moguće otkazati isključivo u tijeku provođenja transakcije pritiskom opcije Otkaži.

Za povrat transakcije molimo kontaktirajte Podršku prodajnim mjestima na broj telefona 01/6124-277.

Ako ste zaboravili lozinku koja Vam je dostavljena, molimo pošaljite službeni zahtjev za mijenjanje lozinke na e-mail adresu info.prodajnamjesta@nexigroup.com. U zahtjevu napišite broj svog prodajnog mjesta i TID Terminala. Ovi podaci vidljivi su u odjeljku „Moj račun“.

Sve transakcije provedene u posljednja tri mjeseca dostupne su Vam u aplikaciji, u meniju Transakcije.

Potvrde o plaćanju šaljemo na Vašu prijavljenu e-mail adresu. Adresa je prikazana u odjeljku „Moj račun“ – e-mail notifikacija.

Ažuriranje matičnih podataka i specifikacije prometa

Specifikacije prometa kreiraju se dva puta mjesečno, a možete ih preuzeti putem online usluge Nexi Business Account na linku.

Storno transakcije moguće je provesti u meniju Storno transakcije odabirom posljednje transakcije i pritiskom na Storno.