Aktivacija

1. korak

Ugovor

Za korištenje PBZ Card SoftPOS aplikacije potrebno je sklopiti Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica. Ako niste još potpisali ugovor, kontaktirajte nas na prodaja@pbzcard.hr. Ako već imate sklopljen Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica javite nam se kako biste dobili pristupne podatke za aktivaciju aplikacije na prodaja@pbzcard.hr.

2. korak

Preuzimanje

Preuzmite PBZ Card SoftPOS aplikaciju s Google Playa.
Nakon otvaranja aplikacija će Vas tražiti instalaciju dodatne pozadinske PBZ Card POS aplikacije na koju ćete biti preusmjereni na Google Playu.

3. korak

Prijava

Upišite svoje korisničko ime i lozinku.

Pokaži više

Pristupni podaci bit će vam dostavljeni putem SMS poruke i e-maila te Vas molimo slijedite upute za prijavu.

4. korak

Lozinka

Kreirajte lozinku prema vlastitom odabiru. Nakon aktivacije potrebno je inicijalnu lozinku zamijeniti Vašom lozinkom.

Pokaži više

Lozinka može biti promijenjena u aplikaciji bilo kada. Lozinka mora sadržavati jedno veliko, jedno malo slovo, broj i jedan poseban znak (. : , _ ! ?). Ako ste zaboravili lozinku, odaberite “Zaboravili ste lozinku?” na početnom zaslonu aplikacije, unesite korisničko ime i e-mail adresu i odaberite “Resetiranje lozinke”. Nova lozinka će biti poslana na Vašu e-mail adresu. Ako niste u mogućnosti naći lozinku u svojem sandučiću, molimo provjerite i sandučić za spam/junk poruke.

Call centrum - žena
Možemo li Vam pomoći?

Ispunite obrazac, javit ćemo Vam se povratno.

Upute za korištenje SoftPOS aplikacije

Preuzimanje

Često postavljana pitanja

Molimo provjerite jeste li ažurirali operativni sustav. Ako je sustav spreman za ažuriranje, molimo pokrenite ažuriranje.
Također, molimo provjerite jesu li obje aplikacije ažurirane. Možete ih pronaći na listi aplikacija pod nazivom PBZ Card SoftPOS i PBZ Card POS. Ako se problem nastavi pojavljivati, izbrišite obje aplikacije (PBZ Card SoftPOS i PBZ Card POS) i pokušajte se ponovo registrirati tako da preuzmete PBZ Card SoftPOS i PBZ Card POS aplikacije.

Nakon potpisa ugovora bit će Vam dostavljeni aktivacijski parametri. Putem e-maila zaprimit ćete obavijest o aktivaciji SoftPOS aplikacije. U sadržaju maila pronaći ćete linkove za preuzimanje aplikacije te dodijeljenu jednokratnu lozinku. Vaše korisničko ime koje ujedno predstavlja i broj terminala bit će dostavljeno putem SMS poruke na broj telefona koji ste naveli kao kontakt prilikom ugovaranja. Po primitku aktivacijskih parametara možete započeti postupak preuzimanja aplikacije iz Google Play trgovine.

Molimo provjerite svoj e-mail sandučić i Spam/Junk pretince te imate li poruku pristiglu s pbzcard@pbzcardsoftpos.hr adrese. Ako je niste zaprimili, molimo javite se na broj telefona 01/6124-277 ili e-mail adresu info.prodajnamjesta@nexigroup.com.

Vaš mobilni uređaj ne ispunjava tehničke zahtjeve potrebne za instalaciju aplikacije. Potrebno je imati Android verziju 10.0 ili noviju.

Unesite korisničko ime koje Vam je dostavljeno putem SMS poruke. Unesite jednokratnu lozinku koja Vam je dostavljena putem e-maila. Slijedite upute na ekranu.

Putem e-maila zaprimit ćete obavijest o aktivaciji SoftPOS aplikacije. U sadržaju maila pronaći ćete linkove za preuzimanje aplikacije te dodijeljenu jednokratnu lozinku. Vaše korisničko ime, koje ujedno predstavlja i broj terminala, bit će Vam dostavljeno putem SMS poruke na broj telefona koji ste naveli kao kontakt prilikom ugovaranja.